Tips - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Tips - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Tips

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

28 April 2014 | Malta, Malta

Hoi lieve mensen. Vandaag heb ik een leuke dag achter mijn kiezen! Ik moest pas om 1 uur beginnen, dus ik kon heerlijk uitslapen. Amanda is vandaag thuis gebleven omdat ze zich niet lekker voelde. Arm kind, dus pil erin gedouwd. Vanmorgen hebben we weer lekker een schoon bedje gekregen van Carla ons schoonmaakster:)
Toen ik op stage aankwam ging ik meteen met Maria mee naar het hoofdkantoor om spullen te tillen.
Aan het einde van de dag had ik 2 klanten. Dit keer een rugmassage en een hele lichaamsmassage van 1 uur lang. En daarna kreeg ik nog een tip van 20 euro in mijn handen geduwd! Ik dus super blij. Dat betekend dat het goed was! Ik heb de massage van 1 uur op een man uitgevoerd. Maria zei tegen mij voordat ik hem moest behandelen dat hij miljonair was en dat hij van een stevige massage hield. Ik dacht meteen OMGGGGG. Maar tijdens de massage lag hij lekker te snurken!
Ik was half 9 pas klaar, daarna ben ik meteen naar de mac gebracht door Maria omdat het al donker was. Amanda zat daar ook te skype. Dus natuurlijk weer een lekkere hamburger opgegeten! Ook weer lekker met papa en mama op skype gezeten<3
Nu zit ik met amanda op de bank naar ridiculousness op MTV te kijken! Heerlijk!
Slaap lekker voor zo mensen. Morgen mag ik ook weer aan de bak!

Xxxxxxxxxxx

  • 28 April 2014 - 22:19

    Mama:

    Goed onder handen nemen die miljonair!! Misschien levert het nog meer op ;P.En eindelijk na 3 weken doet jullie tv het. Zou tijd worden. Slaap lekker voor straks. Beterschap voor Amanda en Iris. Tot morgen. Kus mama xxxxx

  • 28 April 2014 - 22:35

    Ellen&Rien&Bickel:

    Ooo.een miljonair..............

  • 28 April 2014 - 23:07

    Opi En Omi:

    Je verslag is prima doorgekomen, maar ik was ingelicht. Wat een leuke dag had je. Wat lief van Maria om jou in het donker naar de Mac te rijden, super van haar. Morgen een fijne dag en dikke vette slobbers van ons Opi en Omi

  • 29 April 2014 - 00:44

    Bryan:

    Hahah die miljonair had jou even een tip moeten geven van 10.000 euro haha was je meteen klaar :P Veel plezier zus!

  • 29 April 2014 - 12:44

    Truus:

    Als die miljonair nog eens komt moet je maar harder knijpen,
    misschien blijft hij dan wakker en ziet hij wat voor charmante
    dame naast hem staat. Misschien werkt het en krijg je een vette
    tip.

    groetjes en liefs Oma Donja

  • 29 April 2014 - 21:04

    Truus:

    Aileen, bedankt voor de krt.

    Oma Donja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 32316

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: