Massage - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Massage - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Massage

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

27 April 2014 | Malta, Malta

Gisteren zijn wij nog naar de clubs geweest voor een Hollands feestje! In het begin was het erg rustig. Maar voordat we dat konden zeggen kwam er een hele club binnen zetten in het oranje. Overal oranje ballonnen en hopi veel nederlanders. Het was erg gezellig! We hebben het alleen niet laat gemaakt. Wij moesten ten slotte werken op de zondag!
Ik moest om 10 uur beginnen. Vandaag heb ik 2 behandelingen gegeven. 1 van 1.5 uur en 1 van 1 uur. Wel erg pittige massages. Dit waren massages van het hele lichaam. Zweet op me voorhoofd en gaan met die banaan! Het was wel erg leuk, ook omdat ik wat te doen had. Morgen mag ik om 1 uur beginnen. Hopelijk heb ik dan weer wat klantjes!
Verder hebben Amanda en ik de avond voor de tv gehangen en niets meer uitgevoerd. Nu lekker slapen en morgen weer aan de bak.

Slaap lekker lieve mensen
xoxo

  • 27 April 2014 - 22:43

    Mama:

    Slaap lekker lieffie. En werk ze voor morgen. Hopelijk doet het internet het dan weer beter!! Koes mama xxxx

  • 27 April 2014 - 23:00

    Opi En Omi:

    Leuk al dat oranje op het eiland. Wat zal het zwaar zijn die massages, dus lekker slapen en morgen weer aan de bak. Liefs en knuffies van ons Opi en Omi

  • 28 April 2014 - 09:27

    Truus Uit Dronten:

    Toch nog een beetje oranje gevoel meegekregen. Je ligt nu nog
    lekker in je bed, heb je ook wel eens nodig een beetje bij slapen.
    Een fijne dag en werk ze.

    Liefs Oma Donja xx

  • 28 April 2014 - 18:56

    Bea :

    Wat leuk dat er nog wat aan koningsdag gedaan wordt. Nou wij hebben het lekker rustig aangedaan,lekker over de kleedjes markt en even naar Blaricum. Nog wat leuke spulletjes gescoord dus mijn dag kon niet meer stuk!! Hard werken voor je mop? Hoop dat je af en toe even een beetje bij kan tanken en bovenal VEEL GENIETEN!!
    Dikke Tut XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 32343

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: