Blue Lagoon - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Blue Lagoon - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Blue Lagoon

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

18 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag was het een chill dagje. Het is natuurlijk goede vrijdag dus alle winkels waren hier dicht. Dus met de hele bende naar de blue lagoon. Het weer was in de ochtend niet heel super en het was koud. Rond een uurtje of 8 moesten we opstaan om de bus op tijd te nemen zodat we de boot niet miste.
De reis naar de blue lagoon was niet leuk. Er waren heel erg veel golfen! Dus bijna de hele boot zat met kots zakken. Gelukkig wist ik het wel binnen te houden haha. We waren weer blij dat we een voet aan wal konden zetten. Ondertussen had het ook nog geregend en was er bliksem te zien ondertussen wij op zee waren.
Toen we bij de Blue Lagoon waren klaarde het weer gelukkig op. Maar voor mij nog niet warm genoeg om een duik te nemen. Er waren wel gekke mensen die dat wel deden... Brrrr!
Rond half 5 alles weer ingepakt en op naar huis! Iedereen weer huilend aan boord haha. Maar dit keer viel de golfen en het kots wel mee. Het kots sloeg me nog net niet om de oren.
Weer terug op het mooie eilandje ben ik even met de dames naar de pizza hut gegaan om een lekkere pizza te halen. En nu zit ik weer in de mac door die tiev*s k*t verbinding thuis.
Straks maar weer lekker op tijd naar bed want ik ben gesloopt. Dikke kus voor jullie mensjes

  • 18 April 2014 - 21:53

    Mama:

    Goede oefening voor als je straks mag varen met de baas!!! Ook kotszakjes mee dus:)
    Werk ze weer morgen. Dikke koes van ons, ook van een zeer verliefde Dirk!! Mama

  • 18 April 2014 - 21:57

    Bryan:

    OWwww!!! lekker hoor zusje lekker in het warme water!! Ik wil ook pizzahut u lucky mofo! :P toedels!! Xx

  • 18 April 2014 - 23:02

    Opi En Omi:

    Ohhhhh geweldig zo'n bootreisje. Dat weet ik nog naar klein Curacao, toen lag ook de hele boot te kotsen. Jakkkkk.....Morgen een fijne werkdag. Liefs en knuffies opi en omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 32342

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: