Hammam - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Hammam - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Hammam

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

15 April 2014 | Malta, Malta

hee hoi.
Vandaag was het weer een redelijk dagje, haha. Ik was gisteren met de dames nog een drankje gaan doen. Amanda lag lekker op bed en is op tijd gaan slapen. Rond een uurtje of half 2 kwam ik ook weer thuis. 8 uur werd ik vanmorgen mijn nest uitgetrapt door Amanda om boodschappen te doen. Omgg zo vroeg... Maar ik kwam gisteren ook heel zachtjes binnen zetten samen met Iris (NOT). Bulldozers are back in town!
Vanmorgen zijn we dus lekker naar de Lidl gegaan om boodschappen te doen voor de hele week. Goed ingeslagen en 2 volle tassen. Het plan was om met de bus terug te gaan omdat het vorige keer erg zwaar was met volle tassen terug te lopen. Als hij kwam opdagen zou het heel erg fijn geweest zijn. Helaas geen bus dus. Dus wij heel snel naar huis gelopen met het zweet op onze rug omdat ik om 12 uur moest werken... Snel een broodje in mijn huig gedouwd en make-up gedaan. En gaan met die banaan. Iris en ik moesten gelukkig weer samen werken:) Snel naar het Hilton gerend en gelukkig waren we nog op tijd.
We moesten meteen ons omkleden om een hammam behandeling te kunnen ondergaan. Dat was erg leuk om te doen! Eerst iemand helemaal scrubben en daarna masseren met de schuim. Het was wel heel erg warm. Zeker na een zware wandeling vanaf de Lidl haha. Daarna was het wel even saai op stage. Ze kregen inspectie dus ze rende overal naar toe.. Daarna moesten we een massage gaan oefenen met een vrouw die daar sportmassage doet. Ik was erg moe dus ik viel zowat in slaap. Maar mama zegt altijd: s'avonds een dame s'ochtends ook een dame! haha ik zal me best doen om mijn oogjes open te houden. Daarna moest ik weer iemand masseren. Dit keer was het een man die een rugmassage wou. Was wel heel spannend. Maar soms dan even over de spanning heen zetten? Met de massage ging gelukkig alles goed! rond een uurtje of 6 mochten we alweer lekker naar huis. Iris en ik zijn nog even het zwembad bij Hilton ingedoken. Daarna zijn wij naar huis gegaan. Amanda was vandaag de hele dag vrij. Toen ik thuis kwam had ze de was gedaan en het eten klaar! Wat een top wijf! Ik was gebroken. Morgen mag ik aan de slag en moet zij naar haar werk! Huisvrouwen in opleiding zoals Bryan het altijd zegt, haha!
Nu ben ik lekker op mijn bed geploft met een muziekje en drankje. Vanavond kan ik geen dansvloer meer zien maar ik kan alleen maar aan mijn bed denken!
Als morgen het weer het toe laat, heerlijk even uitrusten op het strand samen met de andere dames. Slaap lekker lieve mensen en geniet maar lekker van Nederland dan geniet ik van Malta!

Kisses!

  • 15 April 2014 - 22:09

    Peter:

    Wat een druk leven heb jij. Ja het valt even tegen als ze je uit je nest trappen, en dan pas om 08:00 uur. Dat wordt straks wel 06:00 uur, haha. Maar dan heb je 1 voordeel dat ze in Den Helder maar 1 dag per week gaan stappen. Nu lijkt mij maandag niet de ideale dag om uit te gaan. Maar oké. Dirk heb ik net al uitgelaten en zelf even 45 minuten gelopen. Was wel weer even lekker. Goed dat jij ook zoveel loopt daar in dat heuvelachtige terrein. Komt straks goed van pas.
    Je moeder ligt op bed. Had slaap nodig en zat even niet lekker in haar vel. Hopelijk trekt ze vannacht weer een beetje bij en hoort ze mij gesnurk niet.
    Mijn wekker gaat morgen in plaats van 05:30 uur lekker 5 kwartier later. Ga een dag meelopen op Landstede, haha ja zo zie je maar. Jij gaat er weg en ik ga er beginnen. Ach moet toch bezig blijven maar had liever bij Defensie gebleven. Had ik beetje die matrozen kunnen afzeiken op Erfprins (grapje)
    Wel makkelijk zo'n kamergenoot die alles doet, je staat in het krijt hoor ik. Ik lees dat je lekker veel kan doen in het Hilton. Eten, sporten, douchen na afloop. Scheelt weer hoef je dat thuis niet te doen.
    Las op het Korps forum dat de Maltezer militairen nu in Den Helder zijn voor counter terrorist operations. Joris is daar pas geweest. Zo dat was het weer. Slaap lekker en neem ook dagelijks je rust. Slapend een massage doen is niet heel erg leuk.
    Liefs Papa.

  • 15 April 2014 - 23:09

    Opi En Omi:

    Dat was een vermoeiende dag voor je, maar wel erg leuk en naar je zin. Maar je was dan ook lekker uitgerust.......gna. koesjaaaaaas opi en omi

  • 16 April 2014 - 07:32

    Mama:

    Zo is het muis, doorgaaaaan!! Lopen jij en Iris hetzelfde rooster? Was weer een gevulde dag. Nu mag jij vandaag aan de bak voor Amanda! Kan zij aan tafel schuiven als ze terug komt van haar werk. Veel plezier weer vandaag. Kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 32347

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: