Lui - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Lui - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Lui

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

13 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag hebben wij niet veel uitgevoerd. We kwamen pas 12 uur uit ons bed rollen. Gisteren waren we uit geweest en het was rond uurtje of 4 geworden. Het was heel druk, en we zijn gisteren weer geslaagd voor 0 euro.
Vanmorgen dus lekker een gekookt eitje met een broodje. Ondertussen mama, papa, Bryan en Iris op skype gehad. Weer lekker even bij gekletst.
Na het skypen zijn Amanda en ik even naar de Mac Donalds geweest om te kijken of daar beter internet was. Met een cheeseburger heb ik lekker met Rabia nog kunnen kletsen. Ik mis haar wel heel erg vooral omdat ze met ons mee ging. Maar voor de internet kunnen we net zo goed thuis blijven.
Thuis hebben we nog lekker relax gedaan en heerlijk tortilla's gegeten. Nu lekker in bedje. Morgen moet ik 10 uur aanwezig zijn bij het Hilton Hotel voor mijn eerste stagedag. Ik vind het wel heel spannend. Gelukkig moet ik met Iris beginnen. Nu gaat het echte leven beginnen. Het huisje van ons is nog wel redelijk schoon. Moeilijk om schoon te houden omdat we het zo zwaar hebben haha. Mama ik mis je zo erg hahahaha! Ik hou van jou. Welkom in mijn studentenflatjeee.
Slaap lekker lieve mensen.

Xoxo Aileen

  • 13 April 2014 - 22:17

    Mama:

    Klein boefje, over 3 weken kom ik je weer ff lekker in de watten leggen. Heel verl succes en plezier morgen. Dikke knuffels mama xxxxx hou ook veel van jou

  • 13 April 2014 - 22:58

    Opi En Omi:

    lieve moppie, heel veel succes morgen. dikke kus opi en omi

  • 14 April 2014 - 08:55

    Ellen&Rien&Bickel:

    Zo buuffie.weer een leuk verhaal.Ben benieuwd hoe je stage dag zal verlopen......kijk uit nasr het veeslag...groetjes van ons.nummer 21

  • 14 April 2014 - 20:08

    Bea:

    Hoi Aileen,het feesten gaat je nog goed af!! Lekker hoor. Ik ben benieuwd hoe je eerste stage dag is erlopen. Wens je veel succes en plezier de komende dagen. Xjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 32326

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: