Rustig dagje - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

11 April 2014 | Malta, Malta

Good afternoon. Vandaag heb ik amper iets uitgevoerd dus weinig om te vertellen. Gisteren zijn we niet gaan stappen maar het was gezellig dat Iris bleef hangen dus het was weer laat geworden. Dus weer dood moe. De andere dames van een appartement onder ons bleven vanmorgen thuis van school. Ze waren moe. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten. Ik en Amanda zijn wel naar school geweest om onze klas voor het laatst te zien. Na deze les komen we elke week allemaal bij elkaar in 1 klas op de vrijdag middag. Daarnaast moeten we 4 dagen stage lopen.
Na school zijn we lekker naar huis gegaan en hebben we noodles gemaakt. Super lekker, maar de Nederlandse noodles zijn nog steeds het best tot nu toe. Daarna zijn we lekker naar het strand geweest met de hele club. Daar hebben we de hele middag gelegen en ik viel bijna elke keer in slaap. Heerlijk die zon en zee. Het water was wel koud alleen wel heerlijk om even af te koelen.
Na het strandje hebben we thuis lekker macaroni gemaakt. Straks lekker skypen met mama en papa en dan gaan we nog met zijn alle weer op stap!

Slaap lekker voor zo mensen en wordt maar lekker jaloers op dit mooie weer haha. Het doet me goedddd.

Kissessssss from Malta
Aileen

• 11 April 2014 - 23:00

Opi En Omi:

Helemaal geweldig daar!!! Koes

• 11 April 2014 - 23:10

Mama:

Stoer van jullie dat jullie wel naar school zijn gegaan. 's Avonds een stoere meid, overdag ook een stoere meid. En nu lekker bijtanken. na zoveel indrukken ook je rust nemen. Dikke kus en tot morgen. mama

• 12 April 2014 - 16:55

Truus Uit Drontenuus Suijkerland:

Lekker weekend om even bij te komen allemaal nieuwe indrukken.
    Volgende week begint het echte leven waarvoor je bent
    gekomen "Stage"" lopen. In een prachtig hotel. Ik was in Amerika
    ook in zo hotel het voelt of je Maxima bent.Prachtig wat een luxe.

Tot de volgende keer, Liefs Oma Donja.