Myoka Spa - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Myoka Spa - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Myoka Spa

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

10 April 2014 | Malta, Malta

Hello:)
Vandaag was het weer iets moeilijker opstaan als normaal. Gisteren zijn wij nog naar een aantal clubs geweest met zijn 2e. Het was erg leuk. Daarna wouden we naar huis maar kwamen we weer mensen tegen. One drink? Oke, one drink and than we have te leave. Yeah sure uhu one drink...
Maar goed over vandaag!!! Vanmorgen moesten we naar school. Op school hebben we weer hetzelfde gedaan zoals altijd. Alleen maar engels ouwehoeren en opdrachten gemaakt. Maar in onze pauze werden we aangesproken door onze contact persoon Simon. Hij wou ons meenemen om de Myoka spa's te laten zien. Dus lekker eerder vrij van school! Samen met de damens van ons appartement heeft Simon ons alle spa's laten zien. Erg leuk om te zien waar de andere dames terecht komen. Natuurlijk heb ik mijn stage bedrijf ook van binnen kunnen bekijken. Het Hiltion Hotel. Het eerste wat ik dacht is dat hier erg veel geld wordt ingepomt. Bij dit hotel zal ik en Iris stage lopen. Mama en papa hebben dit ook geboekt vanaf 5 Mei. Dus dan komen ze mij plagen!:) Dat wordt hard werken!
Ik de middag zijn we weer lekker naar het strand geweest. Lekker met Iris en Amanda ijsje gehaald bij de mac en nog eventjes gewinkeld voordat we naar het strand gingen. En jahoor daar kwamen we de Nederlanders tegen haha! Lekker muziekje geluisterd op het strand. Wat een vervelend leven zeg! Heerlijk dit.
Weer terug naar huis zijn we nog langs een paar winkeltjes geweest.
Thuis hebben we lekker soep gegeten en zijn we op ons nest gaan zitten. Vanavond geen club voor ons maar we gaan ons bed maar even bezoeken. Morgen nog 1 dagje school en dan weekend! Maandag begint het echte leven weer. Stage lopennn...

Slaap lekker mensen en u hoort weer van mij morgen!
Kisss

  • 11 April 2014 - 01:28

    Opi En Omi:

    ik lag al slapen en maar moest er even uit. het zat me niet lekker dat ik nog niets van je gelezen had. dus maar no even kijken en ja gelukkig er was bericht. leuk dat je nu weet waar je de volgende week gaat werken. een fijn weekend en genieten jullie maar fijn daar. dikke koes opi en omi

  • 11 April 2014 - 07:38

    Peter:

    Zo te lezen heb je daar een slecht leven. Het wordt tijd dat het snel maandag wordt. Afscheid van dit losbandige leven. Zwaar he dat stappen? Weinig je bed zien en na het stappen de after party's. Dat kost veel energie he. Vraag me af of je zo uitkomt met je geld. Doe rustig aan en weet je nog hoe Skype werkt? Mooie foto's van het Hilton.

  • 11 April 2014 - 09:45

    Esther:

    Misschien weet ze vanavond weer hoe skype werkt.....een avondje zonder stappen. Leuk dat je alle spa's hebt gezien. Zo heb je een idee hoe de rest eruit ziet. Gezellig dat je met Iris(what's in a name!)naar het Hilton gaat. We horen je vanavond.

  • 12 April 2014 - 16:43

    Truus Suijkerland:


    Wat een zwaar leven heb jij!!Geniet maar. Er komen nog wel andere tijden
    die misschien minder leuk zijn.

    Liefs Oma Donja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 32346

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: