Beach - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Beach - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Beach

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

08 April 2014 | Malta, Malta

Ik ben nu weer lekker op mijn bed beland na een mooie dag. Gisteren was het iets later geworden dan gedacht.. Dat was een mooi welkomst drankje. Leraren deden gewoon lekker mee. Dat zijn natuurlijk ook stagiaires.
Vanmorgen was het dus even iets moeilijker om wakker te worden maar Amanda was zo vriendelijk om mij mijn nest uit te trappen..
Weer een ochtend school. Gisteren vond ik wel even wennen maar nu vond ik het wel erg leuk om de lessen te volgen. Ik heb ook een chinees in de klas zitten die erg veel verteld over mijn cultuur. Erg apart volk om het netjes te zeggen maar wel leuk om wat over zijn cultuur te horen. Na de les hebben Amanda en ik nog even boodschappen gedaan. En nee dit hebben we niet bij de lidl gedaan 60000 km verderop maar gewoon lekker bij een lokale supermarkt vlak bij. Daar hebben we de nodige dingen nog aangeschaft. Thuis hebben we lekker muziek opgezet en knakworsten gegeten! Heerlijk en lekker simpel. Na het eten gingen we even buurten bij de buurmeisjes en daarna zijn we naar ESE School gegaan om onze duitse vrienden te meeten. Op naar het strand! Het weer was erg lekker alleen het water vond ik nog erg koud, dus ik heb alleen lekker op het zand gelegen met een corona.
Thuis hebben we weer lekker hamburger gegeten en nu ben ik op mijn bed beland. Zo'n dag is nog best wel zwaar hahahaha!
Ik heb het heel erg naar mijn zin hier en ik heb mijn plek gevonden. In de eerste dagen konden wij niets vinden. Nu kennen we mensen en kunnen we gelukkig alles vinden. Binnenkort gaat het echte leven beginnen. Stage lopen bij Hilton hotel.
Morgen weer dagje school en ook weer lekker stappen. Vandaag was dat geen goed plannn. Slaap lekker mensen en succes in het koude Nederland! Luv you mwhaha

Aileenn<3

  • 08 April 2014 - 21:49

    Mama:

    Oohh jouw verslagen worden steeds vermoeiender om te lezen. Wat een zwaar leven zeg.......:)
    Ook de foto's zijn voor ons hier zeer zwaar om te zien. Maar die smile van jou................priceless!!!
    Koes

  • 08 April 2014 - 21:50

    Aileen :

    Ik heb het niet normaal naar mijn zin hier! Elke dag is weer een feestje mama:)

  • 08 April 2014 - 21:55

    Bryan:

    Och och ik zie het al! je hebt het erg naar je zin gekkewerk! Als je maar gedraagt :P latahhh

  • 08 April 2014 - 21:56

    Peter:

    Wat heb jij het zwaar lees ik op je site. Straks zal het wel anders worden als je bij Hilton stage loopt. Lopen er geen leuke amerikanen rond? Duitsland is zo vlak om de hoek enne het blijven Duitsers, haha. oppassen dus. Morgen weer een leuke dag en gedraag jullie hé daar op dat eiland. Wij moeten namelijk ook nog op vakantie daar komen.

  • 08 April 2014 - 23:07

    Opi En Omi:

    En dat moet je drie maanden volhouden???? Pffffff dat zal zeker moeilijk worden.
    lies Opi en Omi

  • 09 April 2014 - 06:03

    Peter:

    He niet al die lui zo maar toevoegen op je Facebook. Ik zie er nu zelfs al Duitsers op verschijnen. Weer een leuke dag zo te lezen. Ben benieuwd hoe het Hilton is.

  • 09 April 2014 - 09:30

    Bea Snel:

    Die smle van jou op het strand zegt genoeg!! Heerlijk meid , dit is genieten met de hoofdletter G. Xjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 32321

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: