Op zoek.. - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Op zoek.. - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Op zoek..

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

06 April 2014 | Malta, Malta

Uitslapen? Ja dat wou ik na zo'n lange dag. Natuurlijk zijn Amanda en ik weggerot in onze bed en kwamen wij hier pas 11 uur uit. Lekker geslapen? Nee, schiet me liever dood. Dat bed kraakte als een malloot. Dus we hebben eerst de kamer even verbouwd. Daarna hebben we lekker een broodje gegeten.
En jahoor, toen hoorde we ook een mannenstem. OMGG hahaha. Wat bleek is dat onze Spaanse kamergenoot het leuk vind om jongens uit te nodigen en die blijven slapen. Naja allemaal prima als ze maar op die kamer blijven xD.
Ergens in de middag na het skypen met pap en mam zijn wij gaan zoeken naar een fatsoenlijke supermarkt. Op naar de Lidl. En jahoor natuurlijk lopen wij daar zo (even) naar toe. Niet dus.. Na ongeveer 40 minuten verder en paar keer verkeerd te hebben gelopen hadden wij onze bestemming bereikt. Bedankt tomtom je hebt ons heel erg geholpen. Bij de lidl hebben wij meteen even onze nodigde eten gehaald voor de hele week. (chips, koek, snoep) Nee mam, geen zorgen we zorgen goed voor onszelf. Met 2 hele volle tassen moesten wij weer terug lopen. Dat viel erg tegen. Volgende keer pakken wij gewoon de bus. Maar voor de rest was het weer erg mooi en hebben wij weer een stukje gezien van Malta. Ik heb mijn hagedis weer gezien dus ik was weer helemaal blij! Maar dan wordt je wel weer gebeten door een k*t sprinkhaan..
Na het shoppen bij de lidl hebben we thuis weer lekker eten gekookt. Weer pastaa:)
Daarna waren we van plan om onze school te gaan zoeken, maar daar zijn wij helaas nog niet in geslaagd.. Wel hebben we de clubs gevonden en de leuke winkeltjes. Voor de mensen die graag willen uitgaan? Nou in Malta vlak bij ons huisje is er een lange straat met alleen maar clubs. En wat nou zondag? Nee hoor, alles open en de muziek staat tegen over elkaar te draaien. Heerlijk gevoel!
Thuis hebben wij nog een leuke film gekeken (The Proposal). Nu zijn wij weer op bed beland. Morgen eerste dag school. Helaas moeten we 8 uur aanwezig zijn en tot hoe laat het duurt hebben wij geen benul van. Slaap lekker lieve mensen en tot morgen!

Aileen Suijkerbuikkk

P.s Ik zal elke keer wel op facebook foto's plaatsen aangezien ik hier maar 150 foto's mag plaatsen.

  • 07 April 2014 - 09:29

    Je Moeder:

    Goed om te horen dat jullie iig nog gezond eten:)
    Volgens mij ben je in de tropen weer helemaal thuis............!!!
    Ik wist wel dat we je veel te veel antiliaan hebben gemaakt!
    Clubs heel belangrijk, maar ik ben benieuwd of jullie vandaag jullie school hebben gevonden.
    Succes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 32307

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: