I love you Malta - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aileen - WaarBenJij.nu I love you Malta - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aileen - WaarBenJij.nu

I love you Malta

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

21 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Ik had geen tijd meer gehad om nog een laatste verslag te maken... Dus ik is voor jullie mijn laatste verslag! Helaas moet ik Malta echt verlaten, maar ze zal altijd in mijn gedachten blijven. Wat een heerlijk eiland!
Vrijdag was ik rond een uurtje of 11 wakker. Rabia en Muriel moesten uit checken en daarna kwamen ze naar ons toe om hun koffers hier neer te zetten. Als eerste zijn we even naar het Hilton hotel gelopen om daar een taxi te regelen voor de dames. Daarna zijn we naar de jetski gelopen omdat ik nog heel erg graag wou varen. Maar ze lagen niet in het water en volgens mij hadden ze daar ook geen zin in. Dus na heel even te hebben gekletst moesten we over een uur terug komen. Ze zeiden dat het water erg onrustig was, maar vorige week was het veel onrustiger.
Dus we hadden een uurtje! In dit uurtje zijn we naar een cash gelopen voor Rabia en Muriel. Dit is een punt die je moet zoeken en daar moet je je naam op een papiertje neerzetten of een foto maken. Je heb over de hele wereld van deze punten. We hebben de plek wel gevonden, alleen we konden het rolletje waar de naam op moest niet vinden. Helaas dus! Muriel voelde zich niet zo lekker en ze moest de zon uit omdat ze verbrand was. Dus Amanda en Muriel zijn naar het appartement gegaan en Rabia en ik zijn nog naar de jetski geweest. Het was weer super gaaf! Rabia heeft deze keer foto's kunnen nemen. Ze zat namelijk in een bootje.
Na een kwartiertje ben ik weer richting de haven gegaan. Helaas was het over met de pret! Daarna zijn rabia en ik richiting de Mac gelopen omdat we allebei stierven van de honger! Natuurlijk gooide ik daar weer bijna een hele dienblad om.... Oepsiee. Ook hebben we nog korting gekregen omdat ik student ben. Na heerijk wat te hebben gegeten zijn raabje en ik naar het strand gegaan. Daar hebben we heerlijk nog een in de zon gelegen. Stiekem afscheid nemen van het strand. Want ik vind het maar helemaal niets dat ik weg moet!
Rond 5 uur zijn we weer richting huis gegaan. Daar moest ik nog mijn laatste dingen in de koffer gooien. En toen kwam ik tot de conclusie dat mijn koffer gewoon te vol zat... Oeps overgewicht duss... Dik in de stress natuurlijk want ik wou alles mee naar Nederland. Uiteindelijk heb ik alles in mijn koffer kunnen krijgen op 2 handdoeken en een theedoek na. We hebben ons snel opgekleed voor de boot party. Dus met de bus richting Sliema! Ik kwam Jonay nog tegen dus die heb ik ook nog doei gezegd. We moesten opstappen op Sliema ferries. In het begin van het feest was het niet zo heel leuk.. Er was echt een overvloed aan Spaanse mensen. Maar later op de avond was het vet gezellig. We waren naar de blue Lagoon gevaren. Ook was dat Spaanse meisje wat met ons wou vechten woensdag op de boot. Maar ze kwam even haar excuses aanbieden. NOu ik ging stuk! Aan boord waren er ook nog lekkere broodjes!
Rond 12 uur waren we weer terug in Sliema. Daar hebben we de taxi weer naar St. Julians genomen. Thuis hebben we ons snel omgekleed en daarna zijn we naar Paceville gegaan om te stappen! Heerlijk nog even lekker uit me dak gaan. We moesten al snel weer richting mijn huisje. Want ik moest mijn kaart halen en dan naar school om mijn borg terug te krijgen. Rabia is thuis gebleven en ik was met Muriel even naar school gegaan.
Thuis heb ik al mijn spulletjes gepakt en het appartement gecontroleerd. Ook had ik nog snel even gedoucht en gegeten. Rabia en Muriel zijn met de taxi naar het vliegveld gegaan. Wij werden een kwartier later opgehaald. En toen was het afscheid nemen van ons appartementje :'( Dat vond ik wel echt even kut! Want ik heb zo een toffe tijd daar gehad! Ik moet iets achterlaten wat ik gewoon niet wil achterlaten.
Op het vliegveld hadden we ons ingecheckt en daarna zijn we door de douane gegaan. Daar hebben we bij het Hard rock cafe gezeten en bijna iedereen was in slaap gevallen. Ik was namelijk helemaal naar de tievus!
De vlucht ging goed alleen was er bij Nederland erg veel turbulentie. En het landen ging ook niet helemaal soepel maar ik ben blij dat ik weer met mijn beentjes op de grond sta! Daar waren papa, mama en lieke op mij aan het wachten! Echt super leuk dat lieke mee was gegaan om mij op te halen! De koffers waren er ook al snel. Amanda was al snel naar huis gegaan en wij zijn nog wat gaan drinken. Na het drankje doen zijn we naar opi en omi gegaan. Opi was namelijk op de vrijdag jarig en dat moest gevierd worden. Dus we gingen met de hele familie naar de wok. Maar eerst heb ik nog even geslapen in het bed van omi omdat ik echt niet meer dan 30 uur kon doorhalen. In de avond hebben we maximaal gegeten bij de wok!
Nu ben ik weer thuis en liggen mijn spullen weer overal. Wat zullen mijn ouders mij hebben gemist! Ik weet wel dat ik Malta heel erg zal missen. Ik heb daar echt een enorm leuke tijd gehad. Zowel veel geleerd op stage als leuke dingen ondernomen. Ik wil zeker nog een keer terug en het is zeker een 3e thuis geworden!

I miss you Malta<3<3!!!

• 22 Juni 2014 - 23:05

Opi En OMi:

Wat heerlijk als je zo jong bent en je hebt dit allemaal al kunnen meemaken. Dit vergeet je nooit meer. Lekker in mijn bedje geslapen en 's avonds met de hele familie gezellig gegeten. Ondertussen dat je sliep waren al je wassen al schoon en droog en ontdaan van de knoflooklucht hahahaha. Fijn dat je weer terug bent zodat we weer de familie bij elkaar hebben. Dag lieffie , morgen nog een vrije dag en dinsdag weer aan de bak. Liefs, knuffies en dikke koesjaas van ons Opi en Omi

• 22 Juni 2014 - 23:52

Rabia:

Volgend jaar vakantie vast boeken?